jessie.blogg.se

Helt enkelt bäst

Kategori: Allmänt

Jag har den bästa sambon, jag vet att jag har skrivit det redan, men det är sant ! häromdagen så åkte vi till stan för han skulle köpa en julklapp ( som jag så klart inte fick veta vad det var ! ) och så sa han att han skulle köpa två saker, en som jag fick öppna när jag kom hem. Vart inte alls nyfiken! men efter hans sväng på stan så höll han fortfarande bara i ett paket ( som jag är jätte nyfiken på )  Och säger att vi måste till birsta för dem hade inte just den grejen inne i stan. Nyfikenheten vart inte mindre. Men väl framme i birsta så fick jag minsann lov att stanna kvar i bilen, fick inte ens gå in och köpa mig en dricka !
Efter vad som känndes som en evighet så dök han äntligen upp, och en påse från jobbet  och ett jätte stort paket inslaget i papper från jobbet, så jag började brainstorma över vad jag kan tänkas mig önska där, och det är ju egentligen en hel del,men inget så stort !
 
Så väl hemma fick jag öppna och vad fann jag i det stora paket ? som må ha varit inslaget i jobb papper, men verkligen inte inköpt där ?
 
Jo detta ;
 
Ni kan ju gissa vem som var jordens gladaste tjej , och vem som fick en väldans massa pussar och kramar ?
 
Jag älskar dig Nemo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: