jessie.blogg.se

This is your safe zone

Kategori: Allmänt

Jag har alltid haft problem med sömn, kan vara jätte trött, lägga mig i tid , men ändå ligga vaken fram emot 4 på morgonen.Så  jag har en massa appar på telefonen som jag lyssnar på varje kväll, avslappningsövning osv.
igår hittade ja en ny.
 
" Du har kommit fram till en vacker trädgård, de fina blommorna, träden och färgerna ger dig ett lung. Du kan känna dig trygg här. Träden ler mot dig och omfamnar dig, här är en plats du trivs med "
Låter ju mysigt och trevlig , eller hur?
Men mitt i allt blir jag jätte arg, hatisk och orolig. mitt i den här fridfulla platsen så känner jag mig utstirrad och helt enkelt mobbad. träden hånler åt mig. vill mig bara illa.
 
vad är det för fel på mig ?
 
Drömmen i natt bestod av att min sambo tog med mig hem till ett äldre par och deras hund.
mitt i allt förvandlas dem till nån form av terminator! jag får panik när min sambo börjar  slå ihjäl dem och har sig. jag springer ut till bilen och startar den, backar ut och ropar på honom att han ska komma, vi måste därifrån! ( kan tilläggas att jag inte har körkor! )  men han går där, lungn och sansad, som om inget hade hänt, sätter sig i bilen och jag gasar allt vad jag kan därifrån. vi kommer ut i rondellen  och min telefon ringer, det är dags att vakna helt enkelt.
Kliver upp och borstar tänderna, funderar på drömmen och inser att jag fortfarande är halft i den. Han var så lung för att allt var hans plan, och jag var nästa offer!
 
Vad är det för fel på mig ?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: