jessie.blogg.se

Sticks and stones

Kategori: Allmänt

Den här sommaren kommer det nog inte bli så mycket annat än jobb för min del. gråter jag ? Nej.
Jag har världens bästa sambo som förstår att jobb betyder väldigt mycket för mig, och att jag kommer ta varje chans jag får, även fast det innebär att vi inte kommer få många lediga dagar tillsammans.  Men i slutet kommer det vara värt det. USA, italien, är väl två av våra planer under hösten. Och vill man så kan man! så enkelt är det.
 
Annat blir det väl kanske när det kommer till vänner. För konstigt nog har jag få som faktiskt förstår vad det innebär att vara vuxen och ha räkningar som ska betalas, och att man faktiskt vill spara undan lite för att komma i väg ut i världen. Men hey,  if u dont like it, then dont. Jag tänker inte låta mitt liv vänta, bara för att du inte förstår innebörden av att växa upp.
 
på tal om vänner så är det ca en månaden ( EN YNKA MÅNAD! ) kvar tills  lilla Marika får sin lilla bäbis, och jag tror nästan att jag är gladare än vad hon och Andreas är ;P hehe
Näe men det ska bli väldigt spännande att se vad det är för liten varelse som pluppar ut!  Och förhoppningsvis så är jag ledig då det är dop dags :)
 
Men nu ska jag ta och hämta upp tvätten och göra ordning fruktsallad så att Älsklingen får något gott o äta ikväll ( Läs jag får något gott att äta :P )
 
För jag har knaprat piller och knarkat nässprej, så nu kan banne mig jag äta äpplen , päron och alla annan frukt jag inte kunnat äta på de senaste 9 åren!  MUMS !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: