jessie.blogg.se

no sunshine when youre gone

Kategori: Allmänt

Inte för att skryta, men jag har lätt världens bästa sambo!
För första gången sedan jag flyttade hemifrån ( snart 9 år sedan! ) så känns det som om jag har ett hem.
Jag har av verkat sådär 4 pojkvänner, 8 lägenheter och ett par vänner.  men aldrig har det kännts så bra som det gör nu. och då menar jag aldrig.
Vi har tillsammans en jätte fin lägenhet ( okej, det vi har hunnit med o renoverat iaf..) två mysiga kissar och förmodligen det finaste vardagsrums bordet som går att köpa för pengar. men det är egentligen inte det viktiga. för jag har helt enkelt hittat den enda jag vill leva med, som handen i handsken ni vet.
vi är lika jävliga båda två, älskar att retas och har otroligt barnslig humor. Vi kan sitta och ha de absolut fulaste konversationerna samtidigt som vi har seriösa. vi kan ligga och prata i timmar, fast vi egentligen borde sova.
Bara det lilla som att göra middag och äta den tillsammans.
Här , i våran halv renoverade tvåa i korsta, med den dära spelnörden har jag hittat hem.
 
Hade nån sagt till mig för ett år sedan att det skulle sluta såhär, då hade ja nog bara skrattat och fråga vad det är för fel på dem.
 Tror inte det finns ord för att beskriva hur mycket jag älskar min lilla filmgalning som inte göra annat än o spelar tråkiga spel eller är och spelar hockey. och även om jag aldrig skulle få se på annat än fotboll på tv så skulle jag fortfarande älska dig, för det är ju du.  Du är min raka motsatts,du är hela mitt hjärta.
 
om du skulle försvinna nu , vet jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: