jessie.blogg.se

Never stop

Kategori: Allmänt

Musik. För mig är det något jätte viktigt i livet, utan musik så vet jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Det första jag gör när jag vaknar är att slå i gång musik, det sista jag hör innan jag lägger mig är musik, Resan ner till stan - musik, gå och handla ? Hörlurarna är där med!
alltid!  Ibland kan jag hitta mig själv funderandes på hur tjejen intill mig på bussen kan åka buss utan att ha musik ?
Eller hur kan den där killen  Gå omkring på stan utan hörlurar ?
 
Hade jag inte haft musik hade jag nog blivit galen. Kanske inte kan sjunga eller spela något coolt insturment, men jag kan lyssna, och för mig räcker det. Skapa min egen vision av hur dem menar med texten, hur musikvideon  är, känslor bakom texten osv.  Att koppla musiken till något som faktiskt händer runtomkring mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: